Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiimberleee
kiimberleee - 21-10-2016 17:55:34
Winkels & Webshops

Wat kan ik doen?

Hallo allemaal,
heb over dit onderwerp al eens wat geplaatst hier nog een keer het verhaal.

tijdje geleden iets besteld bij een webshop, brievenbuspakje nooit ontvangen. de webshop zegt alleen maar het is bezorgd. ze hebben verder geen bewijs of iets. 

postnl zegt dat hun verantwoordelijk zijn en er zelf voor hebben gekozen om het op deze manier te verzenden (onverzekerd).

ik heb toen voor achteraf betalen gekozen bij klarna. maar die willen nu ook dat de factuur betaald word. maar ik ga toch niet betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen?

waar kan ik nu nog terecht?