Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorxdy - 25-10-2016 16:03:25
Computers & Telefonie

Ondeugdelijk toestel vodafone

Van het abonnement van mijn moeder heb ik het "gratis toestel" op mijn naam laten zetten. het toestel samsung galaxy s5 heeft 1 jaar voortreffelijk zijn werk gedaan tot er een software update moest geinstalleerd worden waarna het scherm begon te knipperen. bij de volgende software update valt het scherm zelfs uit. dit is al het geval vanaf eind augustus 2016. we zijn inmiddels al eind oktober. ik heb al meerdere malen gemaild naar de klantenservice maar zij kunnen mij niet helpen. ik ben met mijn toestel naar de vodafonewinkel in maastricht met reparatieservice geweest. de eerste reparateur zei dat ik een nieuw toestel kreeg maar dit kon een week duren. omdat ik even bereikbaar moest blijven heb ik dit uitgesteld. vervolgens ben ik terug gegaan om mijn telefoon in te leveren voor een nieuw toestel. hier zegt een andere reparateur "zo makkelijk gaat dat niet, ik kijk even of het onderdeel op voorraad is. ja het is op voorraad ik kan je telefoon zaterdag repareren wanneer het onderdeel aankomt en dat duurt ongeveer 1 uur" die zaterdag was het onderdeel er nog niet. de maandag erop ben ik weer geweest dat was op 24 oktober. hier heb ik speciaal een aantal uren verlof voor gepakt en dit was op afspraak met de reparateur(die maandag niet aanwezig was dus zijn collega me maar moest vertellen "misschien kan je morgen eens terugkomen")ik kan geen verlof blijven pakken. dit kost mij inmiddels tijd en geld.


daarom wil ik nu de koop ontbinden en de toestelwaarde terug hebben als ze mij binnen 2 weken niet kunnen helpen.
maar de klantenservice kan hier niet mee helpen. emails worden met een link naar adviespagina's beantwoord. maar bij wie moet ik zijn om mijn recht te halen?