Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
base1987 - 26-10-2016 12:19:23
Garantie & Verzekeringen

Reparatie telefoon

Heb ik mijn telefoon voor de derde keer terug gebeld, weer met dezelfde klachten.
nu heb ik gevraagd of het niet een keer tijd werd voor een nieuwe telefoon.
de medewerker bij vodafone vertelde mij dat dat pas bij de 4de keer het geval was en dat de telefoon andermaal voor reparatie zou worden opgestuurd. deze zou ik na 10 werkdagen weer kunnen ophalen.
een paar weken later besloot ik langs vodafone te gaan om mijn telefoon op te halen. de medewerker ging kijken maar mijn telefoon bleek nog niet teruggestuurd. toen hij op de computer ging kijken zag hij dat hij een bericht van samsung had ontvangen.
hierin stond dat de kosten van de reparatie van mijn telefoon niet opwogen tegen de resterende waarde. ik zou dus geld van samsung ontvangen en samsung zou daarvoor contact met mij opnemen.
nu, inmiddels 3 maanden later heb ik nog steeds geen telefoon. ik ben inmiddels wel nog een keer bij vodafone langs geweest om te vragen hoe het zit maar zij vragen me nog even te wachten. 
ook zeggen zij dat ze er niet veel aan kunnen doen omdat hun verantwoordelijkheid ligt bij het kunnen bellen, gebeld worden en het internetten (en dat werkt) maar niet bij de service van telefoon.
weet iemand hoe dit precies zit want in mijn optiek is dit toch heel erg slechte service.
 
met vriendelijke groet