Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

SM
SMK - 27-10-2016 23:41:49
Computers & Telefonie

Vodafone jaagt trouwe klanten weg

huhhh! vreselijk! ik ben ongeveer 6 jaar klant bij vodafone met een mobiele abonnement. ik betaal netjes mijn rekeningen van de diensten waar ik gebruik van maak. maar ik heb momenteel ontzettende moeite met de klanten-(zogenaamde)’service’ van vodafone. dit komt door de wijze hoe zij met hun klanten omgaan. ik ben voornemens mijn abonnement op te zeggen, dit heb ik vodafone recentelijk laten weten, omdat ik van mening ben dat zij geen leuke aanbiedingen hebben voor bestaande klanten en ook geen oog hebben voor hun bestaande klanten. dit heb ik hen laten weten. vervolgens word ik in het buitenland op mij vakantie gebeld met de volgende aanbieding: een iphone 7 plus 32gb met het red super abonemment (12gb + onbeperkt bellen + onbeperkt sms) voor 12 maanden met een eenmalig bedrag van €756,- (voor het toestel) en maandelijkse abonnementskosten van €24,50. ik was op vakantie dus ik vraag deze beste meneer mij volgende week dinsdag (25 oktober 2016) om 19u terug te bellen, zodat ik wat meer tijd heb om hierover na te denken, ik ben immers op vakantie. vervolgens word ik op dinsdag niet teruggebeld. op woensdag ben ik op mijn werk en word ik ineens gebeld door een andere medewerker van vodafone met hetzelfde aanbod. deze medewerker wist niet dat ik al eerder gebeld was. echter, ben ik op mijn werk en kan ik deze meneer niet lang te woord staan, want ik moest naar een overleg. ik vraag deze meneer of hij een aantal zaken voor mij wilt uitzoeken en mij om 16.30u terug wilt bellen. deze meneer geeft aan dat hij mij terug zal bellen rond 16.30u dezelfde dag. je zult het vast wel raden… ik word weer niet teruggebeld. ik besluit zelf even te bellen met vodafone, de afdeling loyalty. vervolgens krijg ik een medewerker aan de lijn en leg ik de situatie uit. en vervolgens doet hij mij een veel duurder voorstel. ik wees hem hier terecht op en toen werd ik nog net niet afgescheept met het antwoord: ‘gaat u toch lekker naar een andere aanbieder..?’ en vervolgens werd er zeer onvriendelijk opgehangen.

ik ben het nu zat telkens zo klantonvriendelijk behandeld te worden, overal zelf achteraan te moeten gaan, wanneer jezelf belt weten ze er helemaal niets van en willen ze je ook geen stap verder helpen. ik raak er ontzettend geïrriteerd van. wat kan ik nu nog doen? welke stappen kan ik ondernemen?