Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Hc
Hc.B - 05-12-2016 14:56:22
Voeding & Gezondheid

Refund actie Oral-B

Goedenmiddag,

ik heb een probleem met oral-b ivm het niet nakomen van hun verplichting om mij 2 x €20,00 uit te betalen.
wat blijkt,ik ben echt de enigste niet,op facebook pagina van oral-b zijn vele klachten van mensen die ook al tijden zitten te wachten op hun geld.
oral-b is de hoofdverantwoordelijke want ik koop een product van oral-b,maar oral-b verschuilt zich achter high co date,wat dit ook moge zijn.
het emailadres oral@highco.be is het emailadres waar men terecht kan met indienen refund en/of klachten.
wel op klachten via facebook word wel gereageerd maar evt toezeggingen niets.
nu is mijn vraag of verzoek kan kassa ook iets betekenen voor de mensen die door oral-b zo worden behandeld,we praten over 20,00 ; 40,00 of 60,00 euro.
heb gisteren(4-12-2016)een pittig schrijven op de facebookpagina van oral-b gezet en zoals echte helden zich gedragen was het vanmorgen verwijderd.
oral-b moet zijn eigen verantwoording nemen en niet afschuiven,mijn gelof in de kerstman of sinterklaas is vele malen groter als mijn geloof in oral-b of hun groete baas p&g.
oral-b gedraagt zich als een schijnheilige,alles toezeggen en niets nakomen.
voor mij nooit en never een oral-b product weer.

alvast bedankt voor reacties enz,henk