Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
josa - 15-02-2017 14:10:07
Garantie & Verzekeringen

Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoek

Samsung mobiel gaat binnen garantie kapot. deze mobiel is op mobiel.nl afgesloten. op hun homepage staat reparatie melden en vervolgens wordt je doorgewezen naar een bedrijf dynafix.
dit bedrijf komt netjes per koerier je telefoon ophalen , de koerier neemt ontvangst van je telefoon in en geeft bewijs af , daar staat ook in geen schade.
vervolgen wordt door bedrijf dynafix schade toegebracht aan scherm en sturen je een foto met kras op scherm.
op de foto is een verse kras te zien. na verhaal te halen zeggen ze dat de kras zichtbaar werd toen ze een speciale lamp gebruikte. onzin natuurlijk.
vervolgens een offerte met reparatie kosten van 266 euro.
na overleg met mobiel.nl zeggen ze dat je bij het bedrijf dynafix moet zijn. kastje naar de muur dus.
ik heb getuigen en ook het briefje van de koerier dat er niks met het glas aan de hand is toen deze meegegeven werdt met de koerier.
vraag: wat moet ik nu?, wat zijn de stappen om te volgen.
na google  te raadplegen zijn er nog meer klachten van dynafix bekend.
https://www.google.nl/search?safe=active&rlz=1c1chwa_nlnl638nl638&espv=2&q=dynafix+adres&stick=h4siaaaaaaaaaopge-lwt9c3lmkon7q0tdgszu620s_jt04syczpgzoselnsilkliwgw9koalgaaaa&sa=x&ved=0ahukewj-m7zaljlsahxkdsakhwzmd7uq6bmikgewea" target="_blank" data-ved="0ahukewj-m7zaljlsahxkdsakhwzmd7uq6bmikgewea">adres: daelderweg 21, 6361 hk nuth