Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
det - 20-02-2017 17:05:06
Huishouden & Energie

Slechte matrassen beter bed

Ik heb in 2014 2 gold pocket pv matrassen gekocht bij beter bed.na een week begonnen deze in te zakken en lag ik op de pocket veren zo erg zelf dat mijn heupen er zelfs blauw van waren.. beter bed gebeld en de situatie uitgelegd en afgesproken om deze te ruilen voor dezelfde nieuwe matrassen.dit is allemaal netjes verlopen.nu 2 en een half jaar verder kreeg ik weer hetzelfde probleem met 1 matras waar ik op sliep. aangezien ik alleen ben en altijd op aan 1 kant lig had had ik dus op de andere nog niet geslapen.toen wilden ik het zeker weten of die andere matras ook weer hetzelfde probleem had en ik heb ze dus omgewisseld. 3 maanden heb ik er op gelegen en die zakte dus ook in en ik lag weer op de pocketvering.weer beter bed gebeld en de situatie uitgelegd dat de matrassen niet goed zijn.beter bed weer een monteur gestuurd en die kwam tot conclusie dat de top laag inderdaad wat dun was geworden en ik daardoor op de vering lag.ik kreeg van beter bed het bedrag terug om bij hun een andere matras te kopen.hiermee weer ingestemd en dus naar de beter bed filiaal om een andere matras uit te zoeken.ik wilden deze keer dus ook geen boxspring meer na deze ervaring.aangezien er dan niet veel keus meer was omdat ik op andere matrassen niet lekker lag en ik ook vanwege mijn rug en heupen een zacht bed moest hebben,dus gekozen voor de koudschuim matras skankt moritz. het neusje van de zalm kwa matrassen.inderdaad hij lag lekker in de winkel.dus op advies besloten om deze te nemen maar ik moest hier wel een bedrag bijbetalen omdat ze een stuk duurder waren dan de boxsprings.eenmaal thuis bezorgd heb ik er 3 nachten op geslapen en dat was een ware hel.inderdaad de top dek ligt zacht maar het koudschuim eronder lig keihard.alles begon letterlijk af te knellen me schouders benen me nek.zelfs zo erg dat ik nu bloed uitstortingen op me heupen heb. het ligt totaal niet comfortabel en het past zich ook niet aan.ik heb natuurlijk met beter bed hierover contact gehad na de eerste nacht en die adviseerde mij om het toch nog een weekje te proberen.nou na 3 nachten heb ik het helemaal gehad.dus weer beter bed gebeld en die wilden een monteur laten komen.dit heb ik geweigerd want de bedden zijn gewoon voor mijn lichaams- gewicht te hard.dus dat heeft in mijn ogen geen enkele zin.ik moet nu samen met het filiaal houdster hier maar uit zien te komen.ik ben dus zeer teleurgesteld in de manier hoe ze mij hebben geadviseerd.ze hadden ten eerste veel beter naar mijn verhaal moeten luisteren.dat hebben ze niet gedaan.ik zit hier dus nu met 2 harde matrassen waar ik niet op kan slapen.opties voor andere bedden bij beter bed heb ik niet omdat deze niet geschikt zijn voor mij rug en heupen, en ik heb ook geen vertrouwen meer in hun boxsprings.mijn vraag is dus hoe ik dit het beste nu kan op lossen,want het liefst heb ik me geld terug zodat ik de kans krijg om wel geschikte matrassen te kopen.heb ik daar nog recht op want alles valt nog in mijn garantie tijd.