Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sh
Sharita - 21-02-2017 16:56:20
Garantie & Verzekeringen

Telefonie

Ik ben bij het phone house een 2 jarig abonnement  aangegaan incl met een samsung a3. toestel werkt vanaf begin al niet zoals het hoort.  gaat uit zichzelf knipperen,scherm wordt paarsblauw en warm,uiteindelijk zie je niks meer. je kunt er verder  geen ene programma  of app mee openen. toestel is in 1.5 jaar al drie keer opgestuurd. wordt geresset,werkt dan twee weken en gaat weer raar doen. samsung wil geen nieuw toestel geven. vlgs  phone house omdat ik er niet voor bent verzekerd.  vreemd  mijn toestel is meer weg dan dat ik er gebruik  van maakt terwijl ik een abonnement  voor toestel betaalt, die ik niet een gebruik.  helpooo