Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cl
Claudiaatjes - 07-03-2017 21:19:43
Winkels & Webshops

Bril kapot in poststuk

Mijn bril van 4,5 jaar oud had nieuwe glazen nodig. mijn opticien (waar ik heel tevreden mee ben) zit in mijn oude woonplaats en dit is ongeveer 1,5 uur rijden van mijn huis. dus na het inzetten van mijn nieuwe glazen hebben ze mijn bril in een plastic insteekhoesje en daarna in een klein kartonnen doosje opgestuurd (zelfs nog met de vermelding breekbaar). toen ik het pakketje binnen kreeg, bleek mijn bril toch gebroken te zijn. 
nu is het aanbod van de opticien dat ze mij 25 procent korting geven op een nieuw montuur. maar wat is redelijk? ik vind het niet mijn schuld dat mijn montuur stuk is en de opticien zegt dat een montuur van 4,5 jaar oud waarschijnlijk niet meer zo sterk is. zij vinden dat zij ook niet schuldig zijn.