Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lu
Luutdijk - 20-03-2017 13:18:44
Winkels & Webshops

Geen geld retour na terugzending pakket

ik heb op 21 januari 2017 een accu voor mijn macbook pro gekocht bij de website accu-pc.nl


normaal krijg je dan een bevestiging en een tracktrace code omdat de website je doet geloven dat het binnen 24 uur wordt verzonden. dus niet.


omdat ik het toen al niet vertrouwde heb ik geprobeerd om de bestelling te annuleren. ik kreeg een wazig berichtje van een zekere dana dat dit niet meer mogelijk was en dat ik een code binnen een paar dagen zou ontvangen omdat ze die op dat moment niet hadden ???


het verhaal werd steeds waziger. ik heb gezegd dat ik het pakket niet meer wilde ontvangen en mijn geld retour wilde ontvangen. het enige wat ik te horen kreeg was dat als ik het pakket niet meer wilde ik het maar moest doorverkopen voor hen. hoezo absurd. ik doe toch geen handel in accu's.


al met al, het pakket is binnengekomen (wat er in zat heb ik niet gezien) en heb het pakket aangetekend retour gestuurd naar het adres dat op de doos stond in groot brittanie. de tracktrace heb ik gemaild en het pakket is in groot-brittanie in ontvangst genomen. hiervan heb ik schermafdrukken en een tracktrace code. middels een distributeur in groot-brittanie bezorgd op het adres van de doos.


ik kreeg echter een mailtje dat het niet naar het adres in groot-brittanie moest maar naar china. hoezo, daar had ik toch geen adres van. ik had de accu betaald via paypal en zij hebben er een claim van gemaakt. ik moest het pakket terug sturen naar china anders konden zij mij niet helpen. maar dat gaat dus een beetje moeilijk want ik heb geen pakket meer. dus tot op heden heb ik nog geen geld (98 euro) mogen ontvangen van het bedrijf. de accu hebben zij reeds in hun bezit maar reageren niet meer op mailberichten of iets dergelijks. 


zijn er nog meer mensen die problemen hebben gehad met deze leverancier (www.accu-pc.nl).


ik zou graag mijn geld weer retour willen ontvangen want dit is natuurlijk wel heel erg gemakkelijk verdient.
ik hoop dat iemand mij met raad en daad kan bijstaan om dit soort praktijken in de toekomst te voorkomen.

vriendelijke groet,
l. dijkstra