Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ellobo64
ellobo64 - 20-03-2017 16:52:04
Huishouden & Energie

Service standen Mijn Nuon

wanneer gaat nuon na al maanden beloven nu eens echt zorgen dat zowel de app als mijn nuon gaan werken zoals het moet werken, het is toch een schande dat er beloofd en nog eens beloofd wordt dat het wordt opgelost en het een puinhoop blijft,


hallo ellobo, zo te lezen werken de app en mijn nuon voor jou nog niet naar behoren. kun je aangeven om welke onderdelen van de app en de site het precies gaat? en mag ik van jou je postcode en huisnummer? dan kan ik de status voor jou controleren. groet, jeppe


hallo jeppe, ik heb al een aantal keren gebeld en ook op het forum, steeds krijg ik weer aankomend weekend en het laatste wat ik vorige week van eugene van het forum hoorde dat 16 maart alles weer zou werken, het gaat over mijn nuon waar ik de standen wel wekelijks kan zien maar kijk ik dan bij het verbruik in mijn dashbord dan zie ik bij de stroom helemaal niets, zet ik de teruglevering uit dan zie ik wel wat maar dat klopt voor geen ene meter, b.v. afgelopen week heb ik zelf opgenomen 59 kwh verbruik en 5 terug levering, mijn nuon geeft aan 128 kwh, enz, enz. bij het gas is het nog slimmer, ik heb t.o.v. vorig jaar minder verbruikt en online staat er dat ik 29% meer hebt verbruikt. kortom het is waanzinnig dat nuon dit na maanden niet goed werkbaar krijgt. op mijn app zie ik weer andere verbruik cijfers die ook totaal niet kloppen met de werkelijkheid.


bedankt voor de uitleg. ik begrijp dat je best al even wacht en graag alles nu werkend ziet. ik heb de status gecontroleerd en zie dat de datum waarop alles weer moet werken is uitgesteld. het streven is nu eind maart/begin april. mijn excuses voor het ongemak. groet, jeppe


dank, zal wel goed zijn, vertrouwen in datums zijn bij mij volkomen weg maar ligt niet aan jou, hele slechte service van nuon !!!!!!!!