Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ke
Keizertjuh - 23-03-2017 17:03:51
Computers & Telefonie

Bestelling Bol.com

22-3 een trust gxt 310 gaming headset bestelt op bol.com twv €21,99,  bij het afrekenen stond er onderaan dat ik €20 kassa korting kreeg (dit gelde op meer producten van trust). ik moest dus €1,99 betalen. ik heb met ideal betaalt en een bevestiging gekregen dat ik mijn product 31-3 geleverd krijg. 

nu krijg ik vandaag 23-3 een mail van bol waarin staat dat het een foute prijs betreft en ik het product niet geleverd krijg. zij beroepen zich op kennelijke vergissing uit artikel 4 van hun algemene voorwaarden. ik krijg nu dus geen headset thuis gestuurd.

mijn vraag is of zij dit dus daadwerkelijk mogen annuleren, want ik heb meerdere mensen gesproken die ook een ander product hebben bestelt(trust oplaadstation voor ps4 controller €15,-) met de €20 kassa korting. en zij hebben dit product wel thuis gekregen. omdat deze direct leverbaar was. ook zij kregen het mailtje dat alleen de headset niet word geleverd. omdat het wel een heel klein bedrag is voor een headset zeggen ze bij bol.com