Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sk
skaffie - 26-03-2017 17:56:25
Computers & Telefonie

Vodafone legt rekening op leentoestel

Onlangs heb ik door vodafone service mijn telefoon laten repareren. dit ging helaas niet helemaal zoals gepland. nadat mijn telefoon maar liefst 5x opnieuw op was gestuurd voor reparatie had ik dan eindelijk een werkend toestel. nu komt er echter nog een rekening na voor een zogenaamd door mij defect gemaakt leen-toestel, ik heb hiervan nooit enig bericht gehad en ook geen verklaring van wat ik dan kapot gemaakt zou hebben, mijn rekening was gewoon ineens een stuk hoger. ik neem aan dat dit niet de gang van zaken is, en ik wil deze kosten ter waarde van 181,50 dan ook al te graag terug hebben. is het in nederland niet zo dat het bedrijf moet bewijzen dat ik het toestel kapot heb gemaakt, ik weet zeker dat dit niet zo is namelijk.