Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

PD
PDG1985 - 26-03-2017 19:10:10
Winkels & Webshops

Intercom-motor.nl weigert terugnemen defect product binnen garantie

op intercom-motor.nl een navigatiesysteem gekocht. echter na een paar weken merkte ik dat deze niet goed functioneert: op bepaalde plekken ontvangt het apparaat niet genoeg gps signaal waardoor deze compleet vastloopt en het minstens een half uur duurt voor het apparaat zichzelf weer vindt. ik heb het product teruggestuurd, maar intercom-motor.nl weigert alle wettelijke oplossingen en wil niet het apparaat repareren, noch een nieuw navigatiesysteem leveren of mijn aankoopbedrag teruggeven. het argument van de verkoper is dat hij het product heeft getest en dat hij geen mankementen kon vinden, dat hij hem terugstuurt en dat alle verzendkosten voor mijn rekening zijn. ik heb vervolgens een filmpje gemaakt waarin duidelijk te zien is dat het apparaat echt niet werkt zoals zou moeten. nadat de verkoper dit heeft gezien heeft hij alsnog geweigerd tot een oplossing te komen. ik heb gezien dat iemand anders hier op het kassa forum een vergelijkbaar probleem had met dezelfde verkoper, die toen nog opereerde onder de naam tabpoint.nl . in die forumconversatie kwam naar voren dat je eigenlijk vrij weinig kunt doen, behalve je klacht op klachtenkompas zetten. is het daadwerkelijk zo dat er geen vervolgstappen te nemen zijn waardoor je alsnog een oplossing kan afdwingen? kan een verkoper echt gewoon ongestraft verantwoordelijkheid weigeren? en zijn er andere mensen die ook problemen hebben met deze verkoper? alvast bedankt voor de reacties.