Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MC
MC2017 - 27-03-2017 11:05:14
Huishouden & Energie

Stofzuiger retoureneren na 2 maanden gebruik

ik heb sinds twee maanden de stofzuiger (bosch bsgl53192 free'e - stofzuiger met zak) in gebruik.


echter voldoet hij niet aan mijn verwachting! zeker niet omdat hij ook nog eens als "beste getest" uit de bus kwam.


wij bestaan uit een huishouden met twee jonge kids en een huiskat. daar waar ik eerder voldoende had aan 1x per dag stofzuigen ben ik nu meerdere keren per dag bezig. gewoonweg omdat het niet goed schoon is. sterker nog het is stoffiger in huis dan voorheen (wat een probleem geeft ivm allergie) aangezien deze stofzuiger niet bepaald een goedkope aanschaf was vind ik de prijs kwaliteit verhouding niet in balans.


de problemen


buiten het feit dat hij niet prettig en flexibel in gebruik is.zuigt hij zeer slecht de stof en grotere viezigheden (oa broodkruimels, kattenkorrels, zand enz) op.
bovendien is de borstel erg stug en hard waardoor hij veel lawaai op een harde ondergrond en krassen op het laminaat maakt.



retourneren

kan ik doordat ik totaal niet tevreden ben deze stofzuiger met teruggaaf van het betaalde bedrag retourneren? 



wie kan mij hierin verder helpen? 

de stofzuiger is via bol.com aangeschaft