Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

a_
a_l - 10-04-2017 23:01:54
Garantie & Verzekeringen

Kosten terug na (tot 3x aan toe) gecanceld concert van Drake

Hi,

zoals vele andere ben ik de dupe geweest van drake zijn boy meet world tour concert. nadat het concert al twee keer was verplaatst, heeft hij op 27 maart een volle ziggodome wortel laten schieten. voor mij was dat de druppel en ik koos voor de (in mijn ogen) beste optie: mijn geld terug vragen.


naast het feit dat mojo alles op zijn dooie gemakje regelt (zowel de aankondiging van zijn afwezigheid als de afwikkeling van de tickets), vind ik het ronduit belachelijk dat de servicekosten niet worden vergoed. het zou wel zo netjes zijn als de organisatie zijn klanten tegemoet komt en al helemaal in zo een uitzonderlijke situatie. voor wat heb ik nota bene een annuleringsverzekering afgesloten? normaal zou ik echt niet moeilijk doen om een paar tientjes, maar het is een opstapeling van parkeergeld, benzine, vrije dagen, aangeschafte muntjes, etc.
 
ik ben echt niet te spreken over mojo zijn 'service' die ik ook nog eens deels heb moeten bekostigen. ik zie heel weinig van de service terug. ondertussen steekt de organisatie lekker duizenden 12 euro'tjes aan servicekosten in hun goedgevulde broekzak.
 
kortom: heb ik recht op volledige restitutie (ticket inclusief annuleringsverzekering en servicekosten)?