Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Hoe stop ik mijn contrat met telfort i.v.m niet oplossen van de klacht
Vanaf 12.01.2017 heb ik een internetcontract met telfort. een snelle internetverbinding van 100 mb.
maar vanaf het begin heb ik een zeer slechte verbinding.
de monteur van telfort is 1 x geweest, heeft niets gedaan. het probleem zou bij de glasvezelverbinding zitten.
de monteur van glasfiber is 2 x geweest. heeft aanpassingen gedaan en toen bleek dat bij telfort het probleem met de snelheid zat. ik moest 3 dagen wachten en dan zou alles oke zijn. na 3 dagen is de verbinding 3 dagen lang goed geweest. maar na die 3 dagen was het weer mis. ik heb meerdere keren met telfort gebeld, maar niemand kan mij helpen en stoppen kan ook niet , want ik heb een contract met telfort tot 12 .01.2018.
de telefoontjes met de service hebben me inmiddels 16.00 euro gekost en het probleem is niet opgelost.
mijn vraag :hoe nu verder? ik wil stoppen met dit bedrijf of alles opgelost hebben. hoe kan ik het beste handelen?
ik zou graag uw reactie hierover ontvangen.
met vriendelijke groet, mohanad tnish