Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
nellies - 06-05-2017 15:30:27
Vakantie & Reizen

Tinker taxi

als wij op vakantie gingen, boekten we bij onze reis de laatste jaren ook meteen vervoer bij tinker taxi, en werden altijd netjes op tijd opgehaald en thuisgebracht,  zo ook voor onze reis binnenkort naar spanje. een dag nadat we op de radio over tinker hoorden, kregen we onderstaande mail:

beste reiziger,


u heeft bij ons een taxirit geboekt. helaas kunnen wij door omstandigheden deze rit niet voor u uitvoeren.


wij verzoeken u uw vervoer van/naar de luchthaven op een andere manier te regelen.


onze excuses voor het feit dat wij u hierin op dit moment niet kunnen helpen. wij betreuren de situatie enorm.


met vriendelijke groet,


tinker
team customer service

customerservice@tinker.travel

er werd niets gezegd over het al betaalde geld, en op de mail waarin wij om ons geld vroegen, werd niet gereageerd, en telefonisch zijn ze niet te bereiken..
wat kunnen wij nu doen om dat geld terug te krijgen?  wij zijn vast en zeker niet de enige die hun, toch al betaalde, vervoer kwijt zijn.