Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronald eveleens - 05-06-2017 13:38:21
Vakantie & Reizen

Mogelijke oplichting supersaver travel?

Vrijdag namiddag om 17.50 een boeking gemaakt met supersaver, na ontvangst confirmatie bleek dat ere een fout zit in terugvlucht datum(maand 7 ipv maand 6) om 17.54 supersaver aan de lijn en gevraagd om aanpassing van de datum. niet mogelijk en zij bieden an het te cancelen zodat een nieuwe boeking gemaakt kan worden. kosten 65 euro. onduidelijk is wie de fout heeft gemaakt. ik zelf? of ergens bij supersaver? niet echt duidelijk maar je gaat wel aan je zelf twijfelen. opnieuw proberen te boeken. niet mogelijk. omdat hier in finland waar wij wonen, de boeking in combinatie gaat met kopen op afbetaling via klarna leningen. om 17.50 is na het nbhoeken inmiddelijk de lening voor de ticket goed gekeurd. na het cancelen van de ticket is echter niet de lening aanvraag met klarna gecanceld. zowel supersver en klarna zijn niet open in het weekend. dat is et hun andere kantoren in andere landen ook zo. ook in nederland. na 18.00 alle telefoons staan uit. klarna heeft dus het geld voor de ticket betaald aan supersaver op maandag ochten terwijl er dus geen boeking(meer) was. en klarna claimt dit geld nu van mij en supersaver zou het terug moeten betalen aan mij en dan -65 euro dus. en dat erwijl ze mijn bankrekening niet eens weten...... bij de politei aangifte gedaan van fraude en contact op genomen met de rechtsbijstand. kan 2 weken duren en dat terwijl op zeer korte termijn, vandaag 4 juni dus, gevlogenj had moeten worden en niet meer kunnen boeken tot pas over 2 weken op zijn vroegst. zowel supersaver als klarna weigeren het op te lossen. de betreffende airline contact opgenomen en die zeggen geen boeking te hebben ontvangen op vrijdag avond. dus supersvr was er niet aan toegekomen de boeking zelfs te maken met de matschappij en de maatschappij zegt ook dat als een boeking binnen 24 uur na gemaakt te zijn, gecanceled wordt, er geen kosten in rekening worden gebracht.