Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

robert makkelie
robert makkelie - 18-06-2017 10:34:16
Winkels & Webshops

Meube lzaak Elise Chauvel

Goedendag,

ik ben op zoek naar meer mensen die ervaring hebben mbt het bestellen van meubels van elise chauvel.
elise chauvel is gevestigd in zuideinde 48, 1511 gh oostzaan.
hier kan u uw meubels op maat laten maken en is elise ook een stylist die brocante meubels uit frankrijk en belgie importeert.

ik en mijn vriendin hebben begin dit jaar een woning gekocht wat opgeleverd ging worden begin maart 2017.
we zijn toen gelijk aan de slag gegaan om meubels te zoeken en te kopen ook met de achterliggende gedachten dat de lever tijd overeen komt met de oplevering van onze nieuwe woning.
na wat zoeken op internet kwamen we bij een winkel die landelijke meubels maakte en verkocht.
ik en mijn vriendin hebben in januari in haar winkel ter oostzaan op maat gemaakte meubels besteld.
dit zijn onder andere een bureau meubel, tv meubel, en een dressoir.
we werden vriendelijk geholpen en de levering zal geschieden tussen de 10 en 12 weken, mooi op tijd met de levering.

helaas zijn we nu ongeveer 7 maanden verder en hebben we nog geen meubels.
als ik met elise of haar man erik (telefoon nummers staan op haar site) contact op neem wordt ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd.
mevrouw verteld mij dat de zee container er nog niets is of ze kan op dit moment niks doen omdat ze nog in het buitenland zit.
als ik contact met erik opneem om te vragen of hij mij een concreet andwoord kan geven over de levering zegt hij "elise regelt alles maar dit is nu in het buitenland"
als ik mijn naam telefoon nummer en bestelde meubels achter laat zal ik worden terug gebeld.

helaas krijg ik geen telefoontje en moet ik weer na een week zelf contact op nemen.
telefonische is drama want is telkens in gesprek of toestel is uitgeschakeld.
via de whats app hou ik contact en krijg ik na lang wachten af en toe een bericht dat ze gaat kijken of de containers er al zijn.
maar telkens komt ze niet tot nooit in de lucht.

na een hoop stress omdat wij in onze nieuwe woning nu nog steeds in de troep zitten omdat we niks kunnen inruimen, ben ik best wel over de zeik.
onze 2 kinderen en ook wij zelf leven in de woonkeuken omdat de woonkamer niks staat en een groot opslag loods is voor dozen en ander troep.
nu wij er best wel klaar mee zijn en het idee hebben dat we belazerd worden door mooi verkoop praatjes inmiddels hebben we al wel betaald, maar nog steeds niks gekregen.

ik ben toen verder gaan kijken op internet en ik kom een heel hoop recensies tegen die heel slecht zijn over elise chauvel.
de levering van somige medegedupeerde bedraagd 1 jaar tot 1.5 jaar voor maar een meubel stuk......
ik hoop dat iemand iets kan doen want je klanten zo lang laten wachten in onzekerheid is niet goed.
de klant is koning en dat staat bij haar niet op de eerste plaats.

mijn vraag is dan ook of er meer mensen hierop willen reageren zodat ik een procedure kan opstarten eventueel via rechtsbijstand.

vriendelijke groet,
robert