Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wendy ritman - 22-06-2017 17:06:57
Winkels & Webshops

Kiala word UPS access point maar pakket blijf op sorteercentrum

Mijn pakket lig al vanaf 14-06-2017 op het sorteercentrum en kiala garandeerd 4 werkdagen en nu is het al 22-06-2017.
was net op de site klacht.nl en daar regen het met dezelfde klachten, bellen e mailen wat ik ook probeer nergens krijg ik contact.
ook een e-mail adres gevonden webnl@kiala.com en een telefoonnummer 0800 0233403 maar wil mijn pakket hebben waar ik voor betaald heb. wat kan ik nog doen ?