Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Kl
Klantzoveelenzoveel - 23-06-2017 18:28:20
Winkels & Webshops

Misleidende info levering Vistaprint

Bij vistaprint kun je aangeven of je je bestelling sneller wilt hebben en dan betaal je extra. bijv. 6 euro extra voor levering binnen 5 dagen. 
dat had ik in dit geval gedaan om iets gegarandeerd voor vaderdag te ontvangen, maar de bezorgdienst die vistaprint hiervoor contracteerde, levert niet in weekenden en is ook niet bereikbaar na kantooruren, zo bleek achteraf.
daarom kon het gebeuren dat de uiterste aangegeven leverdatum op vrijdag (ik had besteld op zaterdag daarvoor) niet gehaald werd, de bezorgdienst gaf als reden aan dat mijn huis niet bereikbaar was geweest (?!), wat voor ons onbegrijpelijk is.  toen ik vistaprint daarover benaderde konden ze niets doen omdat ze zelf de bezorgdienst ook niet konden bereiken en er sowiezo niet op zaterdag geleverd kon worden.
automatisch stortten ze het geld terug en dat was dat.

op mijn klacht wordt bij vistaprint steeds hetzelfde gereageerd, dat deze dingen nou eenmaal kunnen gebeuren en vooral mijn bezwaar dat ze niet in zee kunnen gaan met een leverdienst die beperkt inzetbaar is wanneer ze geld aannemen voor een uiterste leverdatum, daar doen ze niets mee.

ik kom met hen niet verder w.b. een tevreden afhandeling, voor mij zou dat zijn wanneer ze in deze gevallen van besteldienst veranderen, of aangeven dat van plan te zijn.  heeft iemand een idee wat ik hier nog mee zou kunnen?