Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

My
Mystery83 - 04-07-2017 21:32:15
Elektronica & TV

Ziggo

Nieuw abonnement afgesloten bij ziggo maar zij hebben beloftes gemaakt en komen deze niet na. 
heb het nieuwe abonnement geannuleerd binnen de wettelijke 2 weken bedenktijd.
zouden terug gezet worden naar ons oude abonnement, maar nu hebben ze zonder pardon ons internet afgesloten!
wij krijgen dit enkel terug als wij het duurdere abonnement aflsuiten!!
mag dit überhaupt??