Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marinus1960 - 05-07-2017 19:54:30
Vakantie & Reizen

Ik heb trein ticket gekocht bij sncf voyage parijs limoges en limoges.geen ticke

Ik heb bestelt treinticket van sncf voyage online betaalt 30 euro.ik heb betaalt met ideal alles klopt .ik heb contact opgenomen via facebook .ze reageren niet goed ze zeggen van je had met een credit card moeten betalen want ideal veel storing.maar die 30 euro is wel afgeschreven met de naam sncf mobiltjes .de reis begint op 30 augustus.terug 7september.het is de traject parijs limoges .limoges parijs .van roosendaal naar parijs heb ik geboekt en betaalt bij goeuro perfect.vanaf 1 jullie ben ik al bezig.dit moet niet kunnen met zo'n fransespoor bedrijf.groetjes [edit-redactie]