Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
jutepuut - 07-08-2017 18:20:16
Vrije tijd & Tuin

Kan PostNL hier mee wegkomen?

op maandag 17 juli is er een bezorger van postnl tegen mijn plantenbak aangereden, waardoor deze volledig kapot is. ik heb het zien gebeuren, heb de naam van de bezorger genoteerd en het kenteken. en er zijn foto's gemaakt. direct daarna heb ik bij postnl een melding gedaan over deze schade. er zou binnen 3 dagen contact met mij worden opgenomen. na 7 dagen heb een mail ontvangen van postnl dat de naam van de bezorger niet bij hen bekend is en dat ik maar aangifte moest gaan doen bij de politie. de naam die postnl aan mij doorgaf was ook niet de naam die ik tot 3x toe aan heb heb doorgegeven (en gespeld). vervolgens heb ik op 26 juli jl. wederom een mail ontvangen, dat ook de juiste naam niet bij het depot in breda van postnl bekend is, dat het wellicht een zzp'er is. en dat ik aangifte moet doen bij de politie.
uiteraard heb ik daar weer een reactie op gegeven dat ik dat niet klantgericht vind en ook niet servicegericht. wederom krijg ik een reactie dat hij niet bij het depot in breda bekend is en dat ik aangifte moet doen. ze blijven het antwoord herhalen. ik heb de vraag gesteld of zij geen landelijk systeem hebben, waarin de gegevens van alle medewerkers en zzp'ers die zij inhuren staan. hier krijg ik geen reactie op. 


nu heb ik geprobeerd om aangifte te doen bij de politie, maar dat kan niet, omdat er geen opzet in het spel was.


postnl heeft geen foto's bij mij opgevraagd, niet meegedacht in een oplossing, geen tegemoetkoming aangeboden. de enige oplossing die zij hebben geboden (aangifte), blijkt niet mogelijk te zijn.


ik blijf dus zitten met een kapotte plantenbak, veroorzaakt door postnl. 


kan dat zomaar, hebben jullie een oplossing hiervoor?