Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

20
20011950 - 22-11-2018 12:32:57
Garantie & Verzekeringen

Zal ik het aanbod van mijn bank accepteren?

In 2009 heb ik een overlijdensrisicoverzekering afgesloten via de rabobank bij interpolis. na het zien van het gerelateerde programma van kassa op 06-10-2018 heb ik gereageerd naar de bank met de voorbeeldbrief welke via internet beschikbaar is gesteld.
mijn situatie is als volgt; mijn leeftijd en die van mijn echtgenote zijn te hoog voor het afsluiten van een nieuwe verzekering. ik betaal nu € 173 per maand. looptijd van mijn huidige verzekering eindigt in 2028. de premies bij diverse verzekeringsmaatschappijen liggen nu beduidend lager. de conclusie van de bank is dat zij niet onzorgvuldig hebben gehandeld. we zijn bij het afsluiten van de verzekering accoord gegaan met de premie die daarbij hoorde. de bank biedt aan om € 1300,00  te betalen ter afwikkeling van mijn klacht. tevens biedt de bank de mogelijkheid mijn klacht voor te leggen aan rabobank klachtenservice. in dat geval komt het aanbod te vervallen. ik hoop op snelle reacties daar ik binnen drie weken naar de bank moet reageren op hun aanbod.

bij voorbaat mijn hartelijke dank.