Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gewoonkijken - 25-02-2019 15:50:19
Vakantie & Reizen

Afhandeling claim door SGR

Begin november bij sgr (stichting garantiefonds reizen) een claim ingediend ivm met een geplande en betaalde reis via travelbird.
van de sgr bericht gekregen dat de claim is ontvangen en in behandeling wordt genomen. ook gereageerd op de oproep van kassa begin januari waarin werd gevraagd naar ervaingen met sgr naar aanleiding van een claim ivm travelbird. in de uitzending van 12 januari jl. gaf de directeur aan dat het heel druk was en de men verwachte dat de claims (mits voorzien van de juiste documenten) binnen 6 weken na het indienen zouden worden afgehandeld. tot op dit moment is mijn claim over een betaalde en niet genoten boeking nog steeds niet afgehandeld. op mailtjes van mij in hun richting komt het bekende antwoord  dat het "druk is". een mailtje met daarin een gestelde termijn van afhandeling en betaling en inschakeling van een jurist wordt niet eens beantwoord.
ik heb de redactie van kassa gevraagd of men deze zaak nog steeds volgt en of er nog eens aandacht aan kan worden beteed.
wie heeft deze ervaringen ook  en op welke wijze hebben jullie het opgelost