Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
davikita - 29-07-2019 13:29:20
Winkels & Webshops

Onterechte vordering Wish

2 dec vorig jaar iets besteld op wish. gekozen voor betaling na levering.verwachte leverdatum 15 jan. artikel is blijkbaar 28 december al bij mij aangeboden? geen briefje in de bus. tegen de tijd dat ik dacht waar blijft het, was het maandag 4 februari alweer terug bij afzender.
artikel heeft 2 weken op postkantoor gelegen en is daarna retour afzender gegaan en afgeleverd (te zien op track and trace)

nu word ik gestalkt door incassopartners die zeggen dat zij de vordering over hebben genomen van klarna en bestoken mij met mails, brieven smsjes. aangegeven dat ik niets hoef te betalen aangezien ik nooit iets heb ontvangen. volgens hun moest ik contact opnemen met wish om de vordering te laten verwijderen.
contact opgenomen met wish en krijg elke keer hetzelfde antwoord: bedankt dat je ons op de hoogte hebt gesteld van uw probleem met uw item.

zoals je wellicht weet, kunnen klanten een teruggave aanvragen voor elke bestelling binnen 30 dagen na de geschatte leverdatum. hoewel je binnen deze periode contact met ons opnam, kunnen we je helaas geen restitutie bieden omdat de teruggave nu is verlopen.
voor toekomstige bestellingen moet je binnen 30 dagen na onze reactie een antwoord geven. onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je ons een kans geeft om je een betere ervaring aan te bieden bij toekomstige bestellingen

10x aangegeven dat ik geen restitutie hoef maar dat er ook geen vordering is, ik geen product heb ontvangen en dus niks hoe te betalen en dat zij de onterechte vordering moeten sluiten. vandaag kreeg ik voor de zoveelste keer hetzelfde antwoord.volgens hun moet ik alsnog betalen ondanks dat ik niets heb ontvangen en kan ik na betaling niet meer om teruggave vragen omdat de 30 dagen verlopen zijn als ik het goed begrijp?
hoe kom ik van deze onterechte vordering en van de erg opdringerige incassopartners af?