Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maxkim - 14-03-2020 19:53:24
Winkels & Webshops

Hoe lang mag het duren, voor dat je klacht wordt opgelost?

Wij hebben op 8 januari bij jaloezien-fabriek.nl houten jaloezien besteld.
zij hebben de verkeerde maat geleverd.
we wachten nu al weken op de juiste maat, maar elke keer wordt de datum van afleveren weer opgeschort. 10 maart was de laatste datum, dat hebben ze nu weer verschoven naar 24 maart. inmiddels hebben we geen vertrouwen meer in dit bedrijf. we worden maar aan het lijntje gehouden. ze reageren soms pas na 1 week op onze vragen. kunnen wij nu ons geld terug vragen? hoe lang mogen ze ons nog laten wachten? inmiddels hebben we een boek werk aan mail verkeer en foto's als bewijs materiaal, die ze steeds van ons willen ontvangen.

[afbeelding verwijderd ivm privacy - redactie]