Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Li
Lianjoan - 02-06-2020 12:09:30
Winkels & Webshops

Mag een webshop het onmogelijk maken een bestelling te annuleren?

Ik heb bij otto een nintendo switch besteld in april. nu zou de levertijd half juni zijn. ze hebben eerst mijn bestelling gefactureerd en erna de levertijd aangepast naar half augustus. ik kan volgens hen geen geld terug krijgen omdat het al gefactureerd is en bij postnl ligt. ik ben erg kwaad. moest een halfuur wachten voor iemand van de klantenservice opnam en ben straks dus 4 maand mijn geld kwijt voor het word geleverd... ik wil het nu niet eens meer via deze webshop hebben.