Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Josvanderwal - 02-10-2020 19:53:07
Garantie & Verzekeringen

Garantie Dyson

Na 2 1/2 jaar gaat het steeds slechter met het gebruik van onze dysonv8 absolute pro van €499,- hierover contact opgenomen met dyson klanten service.
als reactie krijg een blabla hoe een stofzuiger te gebruiken en dat de accu waarschijnlijk end of lifetime is. en dus koop maar een nieuwe van bijna € 92,-. hierop heb ik weer met enekele europesche regels gerageerd en gezegd dat het wel heel kort door de bocht is om maar te zeggen koop maar een nieuwe accu. mee denken aan een oplossing doen ze niet en heb hier dan ook om gevraagd en gevraagd of die accu niet goedkoper kan met een coulance regeling. krijg totaal geen antwoord meer.
op tv en in de reclame spelen ze heel mooi weer altijd en hoe geweldig dat ze altijd zijn. maar dat klopt dus niet.
eigenlijk zou ik ze te kakken willen zetten.
wat is hier nog tegen te doen ?