Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
RikSnel - 17-09-2021 00:46:04
Garantie & Verzekeringen

Geen after service van Luxaflex

ik heb bij smalle ramen 5 luxaflex nano rolgordijnen geïnstalleerd in 2010 die ongeveer euro 2,500 hebben gekost (5x50cm= 250cm).


in 2017 ging er bij een de draden stuk, dat voor euro 150 gerepareerd is. de monteur zei dat dit euvel regelmatig voorkwam en verwachtte dat de draden sowieso maar 12 jaar meegingen.


in 2020 knapte er weer een draad bij een gordijn en recentelijk weer.


 


ik zou graag de draden van alle 5 rolgordijnen tegelijk willen vervangen maar de leverancier zegt de gordijnen niet langer te kunnen repareren wegens gebrek aan luxaflex onderdelen. echter luxaflex heeft het product inmiddels uit de handel genomen omdat er te veel problemen mee waren.


 


vele andere leveranciers die ik gebeld heb lieten mij weten de rolgordijnen niet te kunnen of te willen repareren.


 


de klantenservice van luxaflex zegt mij niet te kunnen helpen en verwijst mij naar een leverancier.


 


mijn eigen leverancier vindt het doodnormaal en stelde voor dat ik maar nieuwe (ander model bijvoorbeeld luxaflex framefix) moet kopen a raison van euro 3,000


 


ik vind dit kort door de bocht en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. het is toch niet normaal dat zulke dure  zonwering maar zo kort meegaat (7 jaar?).


ik ben gewoon erg boos en zeer teleurgesteld in de service/nazorg van luxaflex klanten service.


 


ik hoop dat u mij kunt adviseren of u mijn standpunt redelijk vindt en of u weet wat er aan te doen valt of wie dan nog wel kan repareren.