Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

D.
D. Packbier - 19-09-2021 11:53:48
Garantie & Verzekeringen

Defecte e bike

vorig jaar heb ik bij de lidl een e bike gekocht, na drie maanden waren het computertje en de accu van de fiets kapot. gelukkig nog garantie. 


het bedrijf dat de fietsen aan lidl levert zou de fiets moeten komen maken. na meerdere malen contact te hebben opgenomen met lidl en het fietsbedrijf zijn we drie maanden verder. 


de fiets heeft drie maanden stuk ik de stalling gestaan voordat de fiets gemaakt werd. 


wederom een aantal weken met de fiets kunnen fietsen. nu is de fiets weer stuk, en staat alweer 5 maanden ongebruikt in garage. 


niemand neemt de verantwoordelijkheid om de fiets te komen maken.wel heb ik nog garantie. er word gezegd dat het lang duurt voordat onderdelen binnen zijn, daarna, monteur is met vakantie. nu wordt er al weken niet meer gereageerd op onze mails. 


in een eerdere mail werd gezegd we sturen iemand langs om de fiets op te halen, u krijgt het aankoopbedrag terug.
in een mail erna geven ze aan toch niks voor ons te kunnen betekenen, we moeten bij de lidl zijn.
wat kan ik hier verder aan doen of moet ik het loslaten?