Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Hendrika Johanna - 12-03-2023 09:20:08
Geldzaken & Recht

Annulering order na overlijden.

Wij hadden een sta op stoel besteld voor onze moeder op 13 februari jl. bij annulering van de order ben je 50% verschuldigd. het is een op maat gemaakte stoel die echter precies dezelfde maten had als de stoel waarmee gedemonstreerd was. er zat tegenwoordig een levertijd op van 6 tot 16 weken. nu is onze moeder plotseling komen te overlijden en heb ik gelijk de order geannuleerd. ik zou worden teruggebeld omdat de telefoniste dit nog niet eerder had gehoord. ik heb zelf maar weer teruggebeld want ik hoorde niets meer. ik moest 50% betalen want de stoel stond al op het punt geleverd te worden en dat na nog geen 3 weken. is dit normaal? je hebt het toch over een bedrag van € 2.200,00.