Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sander30 - 31-07-2023 18:30:51
Geldzaken & Recht

Geen geld terug na terugbetalingstermijn

een jaar geleden heb ik via adidas de yeezy slides gekocht. na enige tijd waren de slippers gekrompen door warm weer. dit was een vaker voorkomend probleem. 
omdat de slippers gekrompen waren paste ik deze niet meer. ik heb toen contact gezocht met adidas of het mogelijk is om dit product retour te sturen en dit was geen probleem. deze slippers heb ik toen dus op 06-06-2023 retour gestuurd. op de website van adidas wordt aangegeven dat een terugbetaling tussen de 3 tot 14 werkdagen duurt. inmiddels is het nu al ruim 1,5 maand later en heb ik nog steeds geen geld retour ontvangen. ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van adidas. echter schiet ik hier niks mee op aangezien zij aangeven dat ze niks kunnen doen en het nu bij de financiële afdeling ligt. ook is het niet mogelijk om zelf te spreken met de financiele afdeling.


wel heb ik op 10-07-2023 een mail gehad met hierin de bevestiging dat ik mijn geld binnen 3 tot 14 dagen retour zou ontvangen. dit betekent dus uiterlijk 24-07-2023. 


helaas heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen en helpt het ook niet om contact op te nemen met de klantenservice van adidas. nu vraag ik mezelf af, welke verdere (juridische) stappen zou ik kunnen ondernemen om mijn geld terug te krijgen?