Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wi
Wil-ma - 04-12-2023 12:57:20
Winkels & Webshops

Retournering Novaswinkel

op 21-03-2023 heb ik vier artikelen van novaswinkel retour gezonden naar china. dit heb ik binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen gedaan. het pakket bleef lange tijd bij de douane hangen en daarna was het pakket zoek. uiteindelijk is het pakket in september 2023 teruggevonden bij post nl.


 


nadat het pakket weer in mijn bezit was heb ik contact opgenomen met novaswinkel met de vraag of ik het pakket kan retourneren naar een adres in nederland omdat ik weinig vertrouwen meer had in een goede afloop van een retournering naar china. ik kreeg per mail de reactie dat china de enige retouroptie is. ik heb het pakket vervolgens opnieuw verzonden naar china. de 2e retourpoging slaagde wel. echter krijg ik nu te horen van novaswinkel dat mijn retournering te laat is. 

ik ben met stomheid geslagen. ik heb al het mailcontact opgestuurd naar novaswinkel maar ze nemen het verder niet in behandeling. wat te doen? de vier artikelen kosten 100 euro en de twee retourneringen samen ruim 50 euro.