Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lo
Lorenita - 21-12-2023 20:39:13
Geldzaken & Recht

ING App van de ene op de andere dag niet meer bruikbaar op oudere mobiel

Vandaag kom ik er ineens bij toeval achter (ik wilde een betaling doen met ideal) dat de ing app door een update niet meer werkt omdat de vereisten zijn veranderd. in feite komt het erop neer dat de ing me dwingt een nieuwe mobiel aan te schaffen.
ik vraag me af of ik nu de enige ben die hierdoor een probleem heeft. ik bedoel, dit was niet aangekondigd en gebeurt van de ene op de andere dag. hierdoor kan ik dus geen betalingen doen en zelfs niet mijn rekening raadplegen, bijv. hoeveel geld er nog op staat.
dus tot dat je een nieuwe mobiel aanschaft of van de ing de alternatieve "scanner" aanvraagt, is er niks te doen met die rekening. belachelijk systeem. eerst dwingen ze je een app te installeren terwijl ik geen bankzaken op mijn telefoon wil. je kan niet online bankieren op een computer zonder de app op de telefoon voor de bevestigingen. vervolgens komt ing nu met deze "grap" van sorry, je hebt een nieuwer toestel nodig. 
heeft iemand hier ervaring mee?