Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

St
Steve_70 - 23-01-2024 12:45:30
Elektronica & TV

Coolblue biedt geen alternatief maar jaagt de klant op extra kosten

Ik heb een beveiligings cameraset van 2 stuks gekocht bij coolblue voor 249 euro. 1 camera kreeg vocht in de lens waardoor coolblue mij vroeg om binnen de garantie alles retour te sturen, ook de nog goed functionerende camera en homebase. nadat ik vroeg wat hier de reden voor was gaf coolblue aan dat ze op die manier alleen maar een geheel nieuwe kunnen terugsturen. eenmaal alles opgestuurd werd ik onaangenaam verrast met de mededeling dat er een tegoed klaar staat van 249 euro waarmee ik een ander product kan aanschaffen. de camera was niet meer leverbaar. ik kon wel de upgarde van de camera kopen voor 100 euro extra. coolblue zet mij met de rug tegen de muur, ik ben erg onaangenaam verrast hierdoor.