Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
JeffVb - 11-04-2024 13:44:11
Geldzaken & Recht

DPD bezorger bezorgd niet

lange intro:
gisteren zou er een pakket bezorgd worden via dpd. het gaat hier vaker mis met dpd in de flat (niet alleen bij mij, maar voor de gehele flat). er wordt nooit aangebeld en ze sturen altijd een mail met 'we hebben u gemist'. 


dit gebeurde gisteren ook. alleen heb ik nu geobserveerd en opgenomen wat er gebeurd. ik was vrij van werk en kon dus rustig alles in de gaten houden. nu volgde ik de live track en trace van dpd waardoor ik wist dat ze in mijn straat waren. op video heb ik staan hoe de bezorger van dpd de flat tegenover mij in ging met twee pakketjes. de bezorger kwam eruit met maar één pakket. deze scande hij en ging er vandoor. op de live track en trace is dan ook te zien dat het is opgehouden met volgen en ik kreeg een mail dat ze mij gemist hadden. op de video is dit goed te zien. dit gebeurde rond 11:18.
mocht je willen zien wat er gebeurde dan kan je dan zien op https://youtu.be/zy3pplauj4e" target="_blank">youtube.

ik heb meteen een klacht ingediend. de klantenservice zei dat ze met spoed een bericht naar de bezorger zouden sturen zodat het pakket later of morgen bezorgd kon worden. om 13:06 kreeg ik een mail dat mijn pakket bezorgd was. helaas stond er niet bij waar. hier had ik over gebeld en de service zei dat het bij een pakket shop bij mij in de buurt was. daar heb ik het gevraagd en zei hadden niks ontvangen. op hun scanner stond dat het pakket nog onderweg was. 
nu heb een vaker over en weer gebeld met de service en de shop. de service houd vast aan dat er getekend is voor ontvangst en de shop weet van niks. het enige dat de service nog voor mij kon doen was het advies geven dat de verzender een onderzoek laat starten naar het vermiste pakket. 
ik mag niemand anders spreken.

nu ben ik een beetje bang dat de bezorger mijn pakket moedwillig achterhoud nadat ik een klacht heb ingediend en daar een video van heb. 

vraag:
is er iemand die wel verder gekomen is en iemand heeft kunnen spreken die actie onderneemd? ik zou graag een structurele oplossing zien voor alle pakket bezorgingen in de flat.