Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jank - 12-04-2005 18:00:42
Computers & Telefonie

Telefoonkosten helpdesk terug.

buiten mij om heeft chello mijn wachtwoord gewijzigd. dit naar aanleiding van mijn opmerking, dat ik niet de zelfservice-side van chello kon bezoeken. mijn toenmalige wachtwoord werd niet geaccepteerd. na mijn 2e email hierover, kon ik opeens niet meer bij mijn email. ik heb 30 minuten met de helpdesk moeten bellen, voordat ik iemand te spreken kreeg. deze persoon meldde mij, dat zij inderdaad het wachtwoord hadden gewijzigd en dit per mail aan mij hadden kenbaar gemaakt. maar ik kon dus niet in mijn mail. men erkende telefonisch de fout. op basis hiervan vind ik eigenlijk, dat ik de door mij gemaakte telefoonkosten moet kunnen restitueren, daar chello zelf een situatie heeft veroorzaakt, waardoor ik genoopt was hun te bellen op een relatief duur nummer. chello beroept zich echter op hun voorwaarden en willen nu niets weten van terugbetaling en het feit, dat zij zelf er voor hebben gezorgd, dat ik niet bij mijn email kon. is mijn standpunt terecht, dat chello/upc de door mij gemaakte telefoonkosten moet vergoeden?