Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rikkok - 20-06-2005 10:26:30
Huishouden & Energie

Uitelkaar geknalde glasplaat

wij hebben vorig jaar medio augustus bij de action in ijmuiden een glazen salontafel gekocht voor in de tuin.j.l. zaterdag 18 juni zat ik rustig in de tuin en toen kanlde de glasplaat uit elkaar, er stond niks op alleen 2 glazen en een boekje.ik heb gelijk gebeld naar de action en ik moest maandag maar terug bellen en vragen naar de bedrijfsleider.vandaag dus gedaan werd door verwezen naar het hoofdkantoor want zij konden er niks mee,zo gezegd zo gedaan daar kreeg ik de klachtenlijn aan de telefoon.nadat ik het verhaal had uitgelegd kreeg ik de volgende antwoorden.


-de garantie van een half jaar is verlopen dus hier kunnen wij niks mee.


mijn verbaasde reactie was toen ten eerste mag volgens mij een glasplaat niet zomaar uitelkaar knallen.ten 2e zei ik wat als mijn dochtertje van 3 onder de tafel zat kon ik dan wel bij jullie terecht?


-ja natuurlijk dan wel


ik vind dit een kromme reactie van de action en ben natuurlijk hartstikke blij dat dit niet gebeurd is.


maar al met al geen nieuwe glasplaat,geen nieuwe tafel van de waarde van 60 euro.en toen vroeg ik naar het nummer van de leverancier want die zouden tenslotte wel de garantie moeten geven dat die glasplaat niet uitelkaar mag knallen en hun antwoord was.


-nee helaas wij verstrekken geen nummers van onze leveranciers.


mij vraag is wat moet ik hier tegen doen?


mvg,


rik kok