Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: grafiq
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 19, 2011 om 19:17Tele2 pikt telefoonlijn en nummers tgv derden[quote=tdehond schreef op woensdag 19 jan 2011, 18:38]Stel Tele 2 in gebreke. Geeft hen een termijn waarin u wenst dat uw nummer(s) weer in gebruik zijn.
Geeft aan dat mocht Tele 2 hier niet in slagen u per direct de overeenkomst kostenloos beëindigt, omdat Tele2 zonder voorafgaande informatie over de noodzaak hiertoe uw nummer(s) en internetverbinding aan Online verkwanseld heeft.
Geeft aan dat u tevens op de hoogte gesteld wilt worden welke zwaarwegende reden hieraan ten grondslag lag.
Komt tele 1 niet binnen de termijn tot een voor u bevredigende oplossing zegt u op en verzoekt om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per direct zonder extra kosten daaraan verbonden .
Het is mij niet duidelijk of hier sprake is van een zakelijke of consumenten overeenkomst.
Lees dus de algemene voorwaarden erop na hoe u dient te handelen mocht kosteloze opzegging per direct niet geaccepteerd worden door tele 2
Zendt brieven schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie brief _ verzend en ontvangst bewijs goed bewaren.
Helaas heeft bovenstaande tot gevolg dat alle telefoonnummers permanent zullen komen te vervallen, wat absoluut ongewenst is. We zijn dus aan de genade van Tele2 overgeleverd. Urgentie is geen optie, want dan zouden ze schuld erkennen... -
Jan 6, 2011 om 16:17Invender Ezeee Webdesign CMSZeer herkenbaar! Zelfde reactie ontvangen op Mail-to-Go Pro, waarbij het programma ook niet kon wat wij er van verwachtten. Onder het mom van "Wanneer op onze website niet staat dat het pakket iets wel kan dan kan het dat niet..."
Helpdesk is traag, verschrikkelijk arrogant en fel op de persoon en alleen via "tickets" bereikbaar. Kost veel moeite en ergenis om er door te dringen, waarschijnlijk in de leer geweest bij KPN!