gr
door grafiq Jan 19, 2011 om 18:08
Computers & telefonie

Tele2 pikt telefoonlijn en nummers tgv derden

Sinds 12 januari geen telefonie en internet meer mogelijk op ons bedrijf. Tele2 heeft zonder enige vorm van verificatie en communicatie de ISDN nummers en lijnen vergeven aan Online.nl ten behoeve van derden. Lijnen zijn van groot (levens) belang voor de veiligheid i.v.m. werk met (gehandicapte) kinderen en volwassenen. Herstel kost Tele2 mogelijk weken. Technische helpdesk zegt niets te kunnen doen en verbreekt verbinding. Wat kunnen we doen, HELP!!!!!!

418 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jan 19, 2011 om 18:38
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Stel Tele 2 in gebreke. Geeft hen een termijn waarin u wenst dat uw nummer(s) weer in gebruik zijn.

Geeft aan dat mocht Tele 2 hier niet in slagen u per direct de overeenkomst kostenloos beëindigt, omdat Tele2 zonder voorafgaande informatie over de noodzaak hiertoe uw nummer(s) en internetverbinding aan Online verkwanseld heeft.

Geeft aan dat u tevens op de hoogte gesteld wilt worden welke zwaarwegende reden hieraan ten grondslag lag.

Komt tele 1 niet binnen de termijn tot een voor u bevredigende oplossing zegt u op en verzoekt om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per direct zonder extra kosten daaraan verbonden .

Het is mij niet duidelijk of hier sprake is van een zakelijke of consumenten overeenkomst.

Lees dus de algemene voorwaarden erop na hoe u dient te handelen mocht kosteloze opzegging per direct niet geaccepteerd worden door tele 2

Zendt brieven schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie brief _ verzend en ontvangst bewijs goed bewaren.

gr
door grafiq - Jan 19, 2011 om 19:17
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=tdehond schreef op woensdag 19 jan 2011, 18:38]Stel Tele 2 in gebreke. Geeft hen een termijn waarin u wenst dat uw nummer(s) weer in gebruik zijn.

Geeft aan dat mocht Tele 2 hier niet in slagen u per direct de overeenkomst kostenloos beëindigt, omdat Tele2 zonder voorafgaande informatie over de noodzaak hiertoe uw nummer(s) en internetverbinding aan Online verkwanseld heeft.

Geeft aan dat u tevens op de hoogte gesteld wilt worden welke zwaarwegende reden hieraan ten grondslag lag.

Komt tele 1 niet binnen de termijn tot een voor u bevredigende oplossing zegt u op en verzoekt om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per direct zonder extra kosten daaraan verbonden .

Het is mij niet duidelijk of hier sprake is van een zakelijke of consumenten overeenkomst.

Lees dus de algemene voorwaarden erop na hoe u dient te handelen mocht kosteloze opzegging per direct niet geaccepteerd worden door tele 2

Zendt brieven schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie brief _ verzend en ontvangst bewijs goed bewaren.

Helaas heeft bovenstaande tot gevolg dat alle telefoonnummers permanent zullen komen te vervallen, wat absoluut ongewenst is. We zijn dus aan de genade van Tele2 overgeleverd. Urgentie is geen optie, want dan zouden ze schuld erkennen...

tele2webcare
door tele2webcare - Jan 21, 2011 om 11:15
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste grafiq,

Ik zie dat je op meerdere fora dit bericht hebt geplaatst. Via een ander forum heb ik je problemen omtrent de overname van je telefoonlijnen reeds in behandeling genomen. Om het overzicht te behouden zal ik je via dat forum ook blijven informeren en niet via dit forum bij Kassa Vara.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer