ca
door carola_1 Apr 25, 2005 om 16:45
Auto & vervoer

Rijbewijs service nederland

heeft er iemand ervaring met rijbewijs service nederland

ik wil een rijopleiding gaan volgen bij r.s.n.

1812 21 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 26, 2005 om 00:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben 10 jaar rij-instructeur geweest. Prijsvechters in deze branche zijn vaak niet betrouwbaar. De beste rij-opleiding krijg je van een kleine, particuliere rijschool bij jou in de buurt. Klikt het toch niet, dan kun je altijd overstappen naasr een andere, dus niet meteen je vastleggen voor een x aantal lessen!. Sukses !

ve
door verwijderd - Apr 26, 2005 om 00:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt

ve
door verwijderd - May 24, 2005 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Never Nooit Doen. Ik heb er helaas ervaring mee.

Ze zijn duur, slecht les (blijkt dus achteraf) en ze houden je aan het
"lijntje", dus dat kost je extra (dure) lessen terwijl je niet echt
iets bij leert.

ve
door verwijderd - May 25, 2005 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt

ik vond het al te goedkoop

ve
door verwijderd - May 26, 2005 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vooral niet doen. Niks dan ellende. Komen gemaakte afspraken niet na waardoor het allemaal stukken duurder uitkomt dan verwacht.

ve
door verwijderd - Jun 21, 2005 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt natuurlijk altijd nog www.snelway.nl :)

Dé Snelweg naar uw Rijbewijs!

ve
door verwijderd - Jun 28, 2006 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nooit met deze service in zee gaan! Na een aantal lessen en een beloofde afrijdatum, wordt de datum 2 maanden opgeschort! Lessen worden stopgezet, jijzelf wordt eindeloos aan het lijntje gehouden. We zijn nog steeds met hen bezig om een afrijdatum te bepalen, maar heb weinig hoop. Let wel: dit alles na volledige betaling! Ga naar een ander!!!

ve
door verwijderd - Jun 28, 2006 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pol,

Ik denk dat Carola inmiddels wel haar rijbewijs heeft gehaald. Deze vraag is 14 maanden oud.

Vladja

ve
door verwijderd - Jun 28, 2006 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb mijn rijbewijs bij de anwb gehaald ik heb wel wat meer betaald dan bij rsn maar het is wel meer te vertrouwen ik bedank je voor je bericht beter laat dan nooit we kunnen er altijd anderen mensen mee helpen

ve
door verwijderd - Sep 17, 2008 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit dit zo te lezen en kan niet echt zeggen dat ik het met de meeste eens ben.

Ik ben zelf in oktober 2007 begonnen heb op 28 januari 2008 m'n rijbewijs gehaald.. Via RSN uiteraard..

Het was de 2e keer die ik van hun gratis kreeg want de 1e keer zakte ik helaas op 2 januari en ik kreeg binnen 2 weken m'n nieuwe afrij-datum voor dus de 28e..

M'n instructeur was ook super!! Ik woon zelf in haarlem en kreeg Dries uit Amsterdam maar werd gewoon altijd thuis opgehaald!

Ik had een pakket van 30 lesuren + boeken + examen met garantie(2e keer gratis) voor € 1465,-   Dat is een vrij schappelijke prijs..

Bij de ANWB zou ik voor hetzelfde pakket € 1980,- betalen dus ietjes meer wordt eigenlijk honderden euro's meer..

Kreeg zelfs nog 3 lessen gratis toen mijn uren op waren..

Om een lang verhaal kort te maken.. R.S.N. doet het meer dan prima en vanuit mijn kant zeker een aanrader!!

ve
door verwijderd - Sep 17, 2008 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag stamt uit APRIL 2005!

Carola zal inmiddels haar rijbewijs wel hebben......

ve
door verwijderd - Oct 3, 2008 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

dan heeft nabil nog geluk, volgens mijn instructeur zijn er wat problemen met de financieën daar bij rsn. ik heb al meer dan 2 maanden niet meer kunnen lessen

ve
door verwijderd - Oct 3, 2008 om 20:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ruudgast:

Dat is een beproefde methode van malafide bedrijfjes, eenmalig registreren, heel positieve reactie geven en dan weer wegwezen. Ze hopen dan dat niemand doorheeft dat het pure nep is. En let op, deze grappenmaker zal nog wel een keer reageren en is dan heel boos op mij omdat ik de luchtbel heb doorgeprikt.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2008 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik een zeer slechte ervaring; als je eenmaal voor het totale pakket hebt betaald, hang je. Als je wilt afrijden komen ze niet met geld over de brug! Momenteel kan ik niet aftijden omdat ze niet betalen aan de rij-instructeur.

Nu zie ik me genoodzaakt ze te dagvaarden hetgeen me ook weer tijd en moeite kost. Bij deze ligt het niet aan de instructeur, wel aan de organisatie RSN. Nooit meer dus...

ve
door verwijderd - Mar 16, 2009 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

RIJBEWIJS SERVICE NEDERLAND NIET DOEN! IK RAAD IEDEREEN AF OM BIJ DEZE RIJSCHOOL TE LESSEN ZE ZIJN SCHURKEN.

IK HEB NOG WAT GELD TE GOED VAN RIJBEWJS SERVICE NEDERLAND EN ZOU HET BEDRAG SINDS DECEMBER 2008 UITBETAALD KRIJGEN MAAR HEB TOT NU TOE NIKS GEKREGEN EN WORD TOT OP HEDEN AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN. IK HEB BEGREPEN DAT ZE IN FINANCIÉLE PROBLEMEN ZITTEN. GELOOF ME ALS RIJBEWIJS SERVICE NEDERLAND FAIET WORD VERKLAARD KAN IEDEREEN NAAR ZIJN GELD FLUITEN.

SINDS KORT ZIJN ZE OOK HELEMAAL NIET MEER BEREIKAAR EN HUN WEBSITE DOET HET OOK NIET.

IK WIL GRAAG WETEN OF ER NOG MEER MENSEN PROBLEMEN HEBBEN MET RIJBEWIJS SERVICE NEDERLAND WANT IK WIL ER NAMELIJK IETS TEGEN DOEN HOE MEER KLACHTEN HOE SERIEUSER WE WORDEN GENOMEN.

IK WIL GRAAG WETEN

ve
door verwijderd - Mar 16, 2009 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zijn in februari 2009 failliet verklaart.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2009 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ramonajer

Beter was geweest zelf een vraag te stellen dan in andermans topic. Bovendien: uit 2005 = erg belegen draadje.

Antwoord voor u: RSN is failliet! Gaat moeilijk worden de centen terug te krijgen.

Faillissement ondernemer   < info

ve
door verwijderd - Mar 29, 2009 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb helaas ook nog geld van ze tegoed, ik had een afspraak voor een 2 uur durende proefles voor 71 euro, de rijinstructeur is nooit komen opdagen, hij belde de andere dag wel op en eerst zei hij dat hij het vergeten was en daarna had hij het over een misverstand. Ik heb gezegd dat ik er gelijk klaar mee was en dat ik mijn geld terug wil hebben. Daar moest ik ik het kantoor maar voor bellen. Dat heb ik gedaan, 2 dagen later kreeg ik een brief dat mijn geld per omgaande gestort zou worden, een week later nog niks, dus ik bellen, het kon niet zo snel. Ik weer wachten en maar weer bellen, toen hadden ze storing. Maar het is in januari begonnen en nou is het bijna april en nog steeds geen geld terug.

Als jij er iets tegen wil gaan doen, doe ik met je mee.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2009 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dames en heren,

Er is een kans dat je je geld terug kan krijgen van RSN.
Je kunt je aanmelden bij incassobureau INTOCASH.

Wat je nodig hebt is het volgende, een ingevuld formulier van INTOCASH waarin je de opdracht geeft tot terugvordering van je geld.
Vul het formulier http://www.intocash.nl/athena/site/file_database/overdrachtformulier.pdf volledig in. Fax dit, samen met de terugmelding van RSN dat je je geld terugkrijgt en indien aanwezig de mailberichten, brieven en faxen die je naar RSN gestuurd hebt om je geld terug te krijgen.

Als je alles online wil afhandelen kan dat ook via https://secure.incassobeheer.nl/nieuweklant.asp?ACTION=ADDNEW&G=57E13C25-3746-4D85-8CBC-0C93B37A3E07

INTOCASH neemt het "gratis" in behandeling, alle kosten zijn voor het bedrijf waar de vordering tegen loopt. In dit geval dus RSN. In sommige gevallen zal INTOCASH adminstratiekosten vragen, deze zijn nooit hoger dan € 20,- (twintig euro).

Wil je meer informatie?

http://www.intocash.nl
info@intocash.nl

Anthony Fokkerweg 70
3088 GG Rotterdam (Waalhaven)
TEL 010-4373950
FAX 010-4375904

ve
door verwijderd - Apr 24, 2009 om 01:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Faillissement Theodorus Antonius LINDERS

Insolventiesnr. F 09 75

Rechtbank Haarlem

Datum uitspraak 24-02-2009

Feiten

24-02-2009 faillissement Openingsstatus

25-02-2009 Uitspraak faillissement op 24 februari 2009 Publicatie

Betreft

Naam: Theodorus Antonius LINDERS

H.o.d.n.: RIJBEWIJS SERVICE NEDERLAND (R.S.N.)

Woonadres: Ceylon Bastion 5, 1991 ST, Velserbroek

Bedrijfsadres: Dreef 36, 2012 HS, Haarlem

Geboren: 16-09-1966, Nijmegen, Nederland

Correspondentieadres: Postbus 994, 2003 RZ, Haarlem

Adres volgens KvK: Dreef 36 , 2012HS, Haarlem

Bedrijfsgegevens:

KvK-nummer: 34097557

Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Klasse werkzame personen: 10 t/m 19 werknemers / werkplekken

BIK-codes: Assurantietussenpersonen (67202) , Auto- en motorrijscholen (8041)

Curator

mr. A.G. Moeijes

Tanger Advocaten N.V.

www.tanger.nl

Kantoorhoudend

Postbus 397

1970 AJ IJMUIDEN

Rechter-commissaris

mr.ir. W.S.J. Thijs

Rechtbank

Rechtbank Haarlem

Postbus 1621

2019 HA Haarlem

ve
door verwijderd - Jun 2, 2009 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo mensen,

We kregen bericht van Comfort Card (CC) dat zij iedereen een aanbod gaan doen die een lening heeft afgesloten voor RSN. We weten nog niet wat dat aanbod is, maar pas wel op!

In 1e instantie wil CC gegevens van je weten, zodat ze een voorstel kunnen doen. Daarna kun je akkoord gaan met hun aanbod, maar dan moet je waarschijnlijk wel je handtekening zetten dat je daarna nooit meer probeert om onder het restant van de lening uit te komen (finale kwijting). Maarrr...ik heb de faillissementstukken van RSN doorgelezen en het blijkt dat zij al sinds 2005 (!!!) technisch failliet zijn. Het is mijn mening dat Comfort Card dat allang had kunnen weten als zij had voldaan aan haar zorgplicht. Maar dat is niet gebeurd. CC grijpt doet pas wat, RSN failliet is.

Sommigen willen vast akkoord gaan met het aanbod van CC. Maar als er mensen zijn die NIET akkoord gaan met het voorstel van CC, weet dan dat je ervoor kan kiezen om - als je bijv. geen rechtsbijstandverzekering hebt die dit dekt - het Kifid (www.kifid.nl) in te schakelen. Het Kifid is er om onpartijdige hulp te bieden aan consumenten. CC is aangesloten bij het Kifid en is verplicht om de uitspraak van het Kifid op te volgen.

Gezien wat er in de faillissementstukken staat, denk ik dat een klacht bij het Kifid je verder kan helpen, vooral als je er met CC niet zelf uitkomt.

Mocht je vragen hebben dan kun je altijd terecht bij me.

Denise