ja
door jannekehuls Oct 2, 2014 om 00:34
Computers & telefonie

Bedrogen door Vodafone inruildeals??

Ik heb mijn iPhone 4S (in uitstekende staat zonder kransjes etc.) opgestuurd naar het Vodafone inruildeals bedrijf (ik werd verwezen naar hun op de vidafone website toen ik een nieuw abonnement afsloot). Vervolgens kreeg ik een bevestigingsemail dat ik 116 euro zou krijgen voor mijn telefoon binnen 14 dagen. Ondertussen is dat meer dan een maand geleden en heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Ik lees verontrustende berichten over dit bedrijf.. Het zou toch te gek voor woorden zijn dat Vodafone mensen verwijst naar een bedrijf die mensen bestelen van hun telefoon?? Kan ik Vodafone aanklagen?

Vanuit de Vodafone website werd ik doorverwezen naar dit bedrijf en vertrouwde daarom hun advies en heb mijn iPhone 4S naar hun gestuurd..

Heeft iemand advies?

645 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2014 om 10:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Daar hebben al veel mensen hier over geklaagd, dat bedrijf is gewoon van Vodafone, maar Vodafone houdt niet echt van uitbetalen.

Hier meldt zich wel een webcaremedewerker die het vervelend voor u vindt en het gaat uitzoeken. Dan komt het uiteindelijk wel in orde.

Volgende keer niet meer doen en dan ook meteen naar een normale provider overstappen.

Deze site hier fungeert haast als de klantenservice van Vodafone. Echt te gek.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Oct 2, 2014 om 14:37
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Jannekehuls,

Wij willen graag voor u nakijken hoe het kan dat het geld van de inruildeal nog niet is teruggestort. Om dit te doen hebben wij de volgende gegevens nodig:

Naam
Ordernummer van de deal
Mobiele nummer
Volledig bankrekeningnummer
Waarde van de deal
Datum van de deal
Imei-nummer toestel
Merk en type toestel

Deze gegevens kunt u sturen naar: webcare.nl@vodafone.com. Vermeld dan in het onderwerp: Kassa | jannekehuls | Klacht inruildeals. Wij nemen het bericht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Maartje
Vodafone 24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2014 om 15:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nou, vervelend vinden ze het in ieder geval niet meer.moet je zelf eens zo lang wachten met betalen, wordt je afgesloten.

Maar ja, wat kan ern klant afsluiten? Op de vervaldag een contract bij een andere provider.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 2, 2014 om 17:48
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

"Kan ik Vodafone aanklagen?"
Ja zeker kan dat, je kunt altijd naar de civiele rechter stappen, deze zal je ook nog in het gelijk stellen, echter qua kosten niet interessant natuurlijk.

Ik zou een factuur sturen naar Vodafone, betalen ze niet binnen 14 dagen mag je deze verhogen met 4 tientjes.

pi
door pieterwolters - Oct 2, 2014 om 17:53
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kunt een factuur sturen maar, zoals ieder bedrijf, zullen ze die niet betalen omdat er geen purchase order tegenover staat....

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 2, 2014 om 17:58
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=pieterwolters schreef op donderdag 2 okt 2014, 17:53]Je kunt een factuur sturen maar, zoals ieder bedrijf, zullen ze die niet betalen omdat er geen purchase order tegenover staat..
Dat hoeft logischerwijs ook helemaal niet.

ja
door jannekehuls - Oct 3, 2014 om 12:02
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor de adviezen. Ontzettend vreemd and verkeerd dat een bedrijf als Vodafone hier zomaar mee weg komt.. Ik heb mijn gegevens naar hun gemailed, nou maar hopen dat ik het geld alsnog krijg. Echt misdadig dit, mensen bestelen..


vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 3, 2014 om 09:44
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste @jannekehuls,
Wij hebben destijds op uw mail gereageerd en gevraagd om een update. Deze hebben wij helaas niet mogen ontvangen. Ik concludeer hieruit dat de klacht niet meer actueel is en beschouw deze als afgehandeld.
Mochten er zaken niet helder zijn, dan horen we het graag.

Groeten, Per
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer