an
door andor1963 Jan 29, 2015 om 13:41
Computers & telefonie

Betalings achterstand

weet iemand wat te doen bij het volgende, ik ben al jaren klant bij online nu ben ik september overgestapt naar een ander abonnement ook bij online. Tot november zijn zowel mijn oude abonnement bij mij afgeschreven maar ook het nieuw. Na veel bellen en in de wacht staan ( soms een uur) heb ik een gedeelte van het teveel betaalde terug gekregen, ik moet nog 20 euro krijgen. In december werd er een bedrag van 53 euro afgeschreven terwijl mijn werkelijke koste 34.95 bedragen,ik dacht gelijk dit is weer van het oude dus heb ik het bedrag terug geboekt. Gebeld met online maar het bleek toch juist te wezen dus men zou het bedrag als incasseren. Een week later een (dreig)mail dat alles afgeloten zou worden als ik niet direcht zou betalen. gelijk maar gedaan. Wat viel er vandaag in de bus weer een aanmaning van het bedrag plus 17 euro administratie kosten, terwijl ik het bedrag per omgaande had betaald. Weer maar eens gebeld over het hoe en wat maar ik moet toch die 17 euro betalen????? wie weet hoe van online verlost kan worden?

324 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jan 29, 2015 om 14:15
11568 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als die 17 euro administratiekosten terecht zijn opgelegd, ja, dan moet je die betalen.

Maar wanneer ben je welk contract voor welke prijs aangegaan?
Wanneer is dat gewijzigd en woorvoor tegen welke prijs?
Heb je iets op papier of alleen telefonisch?

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2015 om 14:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo ando1963,

Stuur een mail waarin je alle betalingen eens op een rijtje zet en verzoek om een andere toelichting.

Klik hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2015 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hinderlijke typfout:

andere toelichting. = nadere toelichting

zoekster
door zoekster - Jan 29, 2015 om 14:24
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U zou de klachtenkompas.nl van de consumentenbond kunnen proberen.
Dan gaat het waarschijnlijk wat sneller met de afwikkeling.

U hoeft geen 17 euro administratiekosten te betalen, want dat zijn in feite incassokosten en die mogen pas berekend worden na een betalingsherinnering waarin u 14 dagen de tijd krijgt om alsnog het bedrag (zonder kosten) te betalen. Bovendien heeft u inmiddels betaald, dus wat zeuren ze nog?

Online is een goedkope aanbieder, helaas betaal je daar dan een andere prijs voor en dat is slechte service en een slecht werkende administratie. Alles heeft zijn voors en zijn tegens.

Succes ermee.

(rode letters zijn aanklikbaar)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer