he
door hemmati Oct 10, 2014 om 17:09
Computers & telefonie

Fraud by internet/TV provider Online

The company Online sells TV packages which according to what they advertise on their website should be interactive and include at least 17 HD channels. What I have received from them has no HD channel, is not interactive and misses some channels too. I have called online customer service twice. Their reply is that that know about the problem but they do not take any actions at the moments, i.e. they will not stop my contract or reimburse me and they have no idea if this problem would be solved at all. This is an obvious fraud, selling something which does not exist! How can I force Online to terminate my contract (still more than 1 year remaining)?
Thank you!

996 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - Oct 11, 2014 om 15:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

En nu even in het Nederlands op dit Nederlandse forum?

tenormin
door tenormin - Oct 11, 2014 om 15:45
16859 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=hemmati schreef op vrijdag 10 okt 2014, 17:09]The company Online sells TV packages which according to what they advertise on their website should be interactive and include at least 17 HD channels. What I have received from them has no HD channel, is not interactive and misses some channels too. I have called online customer service twice. Their reply is that that know about the problem but they do not take any actions at the moments, i.e. they will not stop my contract or reimburse me and they have no idea if this problem would be solved at all. This is an obvious fraud, selling something which does not exist! How can I force Online to terminate my contract (still more than 1 year remaining)?
Thank you!

Try this first and maybe you get some answers: click here. Success.

19
door 1953 - Oct 12, 2014 om 02:47
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

You have a HD-television in house that can receive HD-channels?

19
door 1953 - Oct 12, 2014 om 02:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 11 okt 2014, 15:21]En nu even in het Nederlands op dit Nederlandse forum?

Zal het even naar uw wens voldoen bij dezen:

Het bedrijf verkoopt Online TV-pakketten die volgens wat ze op hun website adverteren moeten worden interactief en bevatten ten minste 17 HD kanalen. Wat ik heb van hen ontvangen heeft geen HD-kanaal, is niet interactief en mist sommige kanalen ook. Ik heb online klantendienst tweemaal opgeroepen. Hun antwoord is dat die over het probleem weten maar zij Neem geen handelingen op de momenten, d.w.z. ze zullen niet stoppen met mijn contract of vergoeden me en ze geen idee hebben als zou dit probleem helemaal worden opgelost. Dit is een voor de hand liggende fraude, verkopen wat niet bestaat! Hoe kan ik Online te beëindigen van mijn contract (nog steeds meer dan 1 jaar resterende) afdwingen? Bedankt!

he
door hemmati - Oct 12, 2014 om 08:16
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Thank you 1953 for the Dutch translation. I do have a full HD TV. When I first conencted the TV decoder, I saw the resolution of the signal which was 740 or so (not full HD). As I mentioned before, the customer service of Online confirmed that they do not provide full HD (although they advertise so).

Cookies
door Cookies - Oct 12, 2014 om 08:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Van www.online.nl:

Je ontvangt HD alleen als het via het netwerk op jouw adres mogelijk is. Via Online.nl kijk je in HD Ready kwaliteit (720P).

he
door hemmati - Oct 12, 2014 om 10:35
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

OK, laten we verder in het Nederlands. Ik controleerde ons adres voor de beschikbaarheid van HD-signaal alvorens om het contract en Online zegt HD is beschikbaar in onze adres. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan aanpakken?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 12, 2014 om 17:34
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Step up to a cable service provider for decent picture and sound.
Optez pour un fournisseur de services câblés pour la bonne image et le son.
???? ????? ?????? ?????????? ????????? ??? ??? ????????? ?????? ??? ???.
Byt upp dig till en kabel tjänsteleverantör för anständiga bild och ljud.

ph
door philip36 - Oct 12, 2014 om 18:29
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

@hemmati

Waar zegt Online dat er full HD wordt geleverd?

19
door 1953 - Oct 12, 2014 om 19:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=hemmati schreef op zondag 12 okt 2014, 08:16]Thank you 1953 for the Dutch translation. I do have a full HD TV. When I first conencted the TV decoder, I saw the resolution of the signal which was 740 or so (not full HD). As I mentioned before, the customer service of Online confirmed that they do not provide full HD (although they advertise so).

Meen dat het probleem in uw TV-decoder zit, die waarschijnlijk allen SD-decoder is.

Believe that the problem is in your TV decoder, which is probably all SD decoder.

he
door hemmati - Oct 14, 2014 om 10:20
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

lekkerisdat: Ik kan niet overstappen naar een andere provider nu, omdat het contract met Online is een contract voor een jaar.
philip36: De website van Online adverteert tv-pakketten die ten minste 17 HD-zenders.
1953: Ik solliciteerde voor een interactief tv-abonnement met HD-kanalen. Dus ik neem aan dat ze hebben me de juiste decoder gestuurd, maar ik ben niet zeker of ze dat hebben gedaan! De klantendienst van Online bevestigd dat ze op dit moment geen HD-signaal te voorzien en ze zijn er nog mee bezig! Het probleem is dat ze verkopen HD TV-abonnement, maar bieden ze niet zo'n ding!

ph
door philip36 - Oct 14, 2014 om 10:49
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

HD betekent niet per definitie full HD maar kan ook een resolutie hebben van 1280x720 beeldlijnen. (720p).
U kunt hierover wat meer lezen op

http://en.m.wikipedia.org/wiki/High-definition_television

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer