da
door damelsfoort Apr 15, 2015 om 10:42
Computers & telefonie

Hoe kan ik mijn geld van Vodafone terugkrijgen

Beste mensen,

Vanaf november wacht ik al op mijn geld van Vodafone Thuis. Er is mondjesmaat een bedrag terug gestort van 32 euro. In februari zou ik het restant van 91,67 ontvangen. Dit werd maart, toen april en nu mei. Ze willen en kunnen mij niet helpen. Terwijl ze het allemaal beloven en begrijpen.

Hoe kan ik Vodafone verplichten om mij te helpen? Een officiële klacht hebben ze niet in behandeling genomen.

Mogelijk heeft iemand een idee

3160 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2015 om 10:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En waarom zou Vodafone je geld moeten (terug)betalen?

..... Een officiële klacht hebben ze niet in behandeling genomen. .....
Tja.
Misschien komt het webcareteam hier nog langs.

da
door damelsfoort - Apr 15, 2015 om 10:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ze hebben onterecht een bedrag in rekening gebracht. Dit hebben ze ook aangegeven terug te storten, maar het wordt elke keer voorruit geschoven. Ik heb een bericht dat het eindelijk in April geregeld werd. Omdat er nu nog niets terug gestort was heb ik gebeld en toen vertelde ze mij dat dit bij de volgende batch werd gedaan. Dit houden ze zo al enkele maanden vol.

De klacht die ik indiende is vorig jaar geweest. Dus hoop op een reactie is wel vervlogen. Toen ik hier aan refereerde, reageerde ze zo van, "dat kan niet" en als ik vraag of ze mij dan nogmaals de reactie kunnen aangeven dan kunnen ze dat niet.

Met andere woorden, van Heel Vodafone klopt niets....

zoekster
door zoekster - Apr 15, 2015 om 11:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Schandalige rotzooi daar.

Maar niet getreurd, er zal wel weer webcare langskomen.

Zet uw klacht ook op
1. klacht.nl
2. klachtenkompas.nl
3. trustpilot.nl

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2015 om 12:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@damelsfoort,

.....Met andere woorden, van Heel Vodafone klopt niets..........
Vandaar de vele klachten op de diverse fora.

Je wordt dus onterecht aan het lijntje gehouden.
..... Ik heb een bericht dat het eindelijk in April geregeld werd. Omdat er nu nog niets terug gestort was heb ik gebeld en toen vertelde ze mij dat dit bij de volgende batch werd gedaan. .....
Dan zou het dus deze maand nog in orde moeten komen.
Maar gezien je ervaringen ...... ze werken blijkbaar behoorlijk langs elkaar heen.

Als 'service' de door zoekster al gegeven klachtmogelijkheden:
http://www.klachtenkompas.nl/
klacht.nl
trustpilot.com

Suc6

da
door damelsfoort - Apr 15, 2015 om 12:16
4 Antwoorden / 1 Vragen

Volgende maand zou het opnieuw in orde moeten komen, maar idd heb ik daar weinig hoop in. Wat mij betreft mag Vodafone is flink onder toezicht komen te staan. Je staat gewoon machteloos.

tijger1
door tijger1 - Apr 15, 2015 om 12:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet getreurd. Ik kreeg mijn tegoed na ruim drie-en-een-halve maand "al" terug, maar dat ging maar om vijf euro.

Uw bedrag is een aanslag op de balans, maar nu u hier staat, komt het vast in orde;-(((

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 16, 2015 om 14:32
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=damelsfoort schreef op woensdag 15 apr 2015, 10:53]Ze hebben onterecht een bedrag in rekening gebracht. Dit hebben ze ook aangegeven terug te storten
Een medewerker zegt dit enkel om van uw gezeur af te zijn, de volgende doet precies hetzelfde. Wees er dan ook op bedacht dat Vodafone gewoon nog op de proppen kan komen dat u helemaal niets terugkrijgt.

da
door damelsfoort - Apr 16, 2015 om 14:40
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Akkerdistel, TNXS voor het reageren. Ik heb gelukkig zwart op wit dat ik dit geld terug moet krijgen (inclusief hun berekening), dus als ze dat nog gaan terugdraaien dan kunnen ze beter de tent sluiten...

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2015 om 15:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De afdeling die terugbetalingen moet verzorgen bij Vodafone is een hele aparte. Volgens Vodafone webcare medewerkers kunnen zij daar geen invloed op uitoefenen om dat te bespoedigen.

Verrekenen met aankomende facturen wil nog weleens lukken.

Diep treurig zo'n club.