door 12rene1 Jan 29, 2015 om 10:52
Computers & telefonie

Kan de kassa app niet downloden ?

Ik heb een Nokia Lumia 520, maar kan de app met Antoinette in scherm niet downloaden?? Verder gebruik whatsapp en internet, en Hotmail direct op mijn telefoon.

Groetjes fijne dag, René Hopman

612 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 29, 2015 om 11:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die telefoon draait Windows Phone, en daar is de app niet voor beschikbaar. Alleen voor Android en iOS is de app beschikbaar.

ge
door gerboe - Jan 29, 2015 om 11:28
806 Antwoorden / 0 Vragen

Moet u niet bij Tros Radar zijn ;)

mahadma
door mahadma - Jan 29, 2015 om 11:32
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Sinds wanneer werkt Antoinette voor Vara Kassa? Volgens mij werkt ze voor de tros op dit moment.

diumenge
door diumenge - Jan 29, 2015 om 11:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als je even vergeet dat het over Apptoinette gaat is het gewoon een vraag over een app.

Cookies
door Cookies - Jan 29, 2015 om 11:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat komt omdat Kassa nog nooit van Windows Phone heeft gehoord.

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2015 om 12:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo 12rene1,

Info over Kassa app:

De gratis Kassa app van de Vara is gekoppeld aan het consumentenprogramma Kassa. Doormiddel van deze app kan je actief meedoen met het programma. U kan uw mening geven over de verschillende producten die op dat moment gekeurd worden. U kunt meepraten met de gasten en tijdens de uitzending krijgt u van te voren al te horen wat er allemaal in het programma besproken wordt. De gratis app is het consumentenplatform van Nederland. Laat de redactie weten wat ze moeten testen, waar moet de belbus naar toe en u kunt alle gemisten uitzendingen opnieuw bekijken. Al met al een prima app. De gratis Kassa app is beschikbaar voor Iphone, Ipad en Android. Zoals de Vara altijd zegt. De app van Kassa is er voor en door consumenten!
(Bron:gratis-appsdownloaden)