bl
door bloem54 Feb 27, 2014 om 09:56
Computers & telefonie

Opzeggen contract

ik ga verhuizen en heb een contract met Tele2 voor internet en bellen dit loop nog een jaar.
Nu wil ik opzeggen omdat ik ga verhuizen maar krijg ik te horen omdat ze op het nieuwe adres kunnen leveren ik mijn contract moet uitdienen dus zit ik nog een jaar aan ze vast. Kan of mag dit?

497 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 27, 2014 om 10:00
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Ja, dat mag en dat kan. U heeft een contract, en ze kunnen er gewoon leveren, dus geen excuus en geen probleem voor beide partijen. Als u witl opzeggen, doe dat op tijd en op de juiste manier.

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2014 om 11:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo bloem54,

Waarom zou de verhuizing reden zijn om je contract op te zeggen?
Dat zou alleen van toepassing zijn als Tele2 niet zou kunnen leveren, maar ...

Het is mogelijk om je huidige tv abonnement bij Tele2 mee te verhuizen naar je nieuwe adres. Natuurlijk dient Tele2 wel beschikbaar te zijn op het adres. Hiervoor betaal je eenmalig verhuiskosten van 35 euro. Dit bedrag wordt automatisch verrekend op je eerste factuur.

Wat doet Tele2?

Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op het nieuwe adres wordt geactiveerd op de door jou gewenste datum. Je gegevens worden gewijzigd in de administratie van Tele2. De verhuizing geef je eenvoudig door via MijnTele2.

Als je ingelogd bent in MijnTele2 kun je bij ‘Persoonlijke Gegevens’ op ‘Verhuizen’ klikken en daar je verhuizing doorgeven.

Suc6 met de verhuizing.

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2014 om 11:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@bloem54,

Sorry, dat van die tv is blijkbaar niet van toepassing.
Je schrijft: ..... heb een contract met Tele2 voor internet en bellen .....
Even overheen gelezen.

Maar blijft het feit dat je contract gewoon doorloopt.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Feb 27, 2014 om 11:58
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Het kan wel zijn dat op je nieuwe adres meer of minder "snelheid" hebt door een andere afstand tot de centrale. Maar daar doe je niets aan. Wel bijtijds de datum en het nieuwe adres doorgeven. Mogelijk veranderd je telefoonnummer (bij 3 in 1) als je naar een ander kerngetal verhuisd.